onsdag, december 29

Känsliga läsare varnas!


Halloj alla läsare, ikväll ska jag bjuda på något annorlunda. Något som vi alla bär inom oss, men på olika sett. Jag har ett unikt sett, och de Är att jag vågar prata om de. Nu känner jag för att släppa på lite hämningar :-)
Har gått länge och väl och varit kåt nu ett tag, men har inte fått utlopp för de. HADE jag vaknat som en man, har jag haft morgonstånd varje dag som hade stått sig till morgonen efter, men nu är jag kvinna och någonlunda städad. Så de blir disken eller snabeldraken runt lägenheten. Vart enda vrå blir städad i denna pilska stund. Jag är farlig i dess tillstånd, nu går tankarna åt sexighetens tecken var stund. Även den fulaste kvinnan kan få tillfredställa mina innesta njutningar, jisses..vad ska hon tänka den tandlösa tahilänskan på kvällens krog!! bara jag som vet :-)
Nåväl...Som qvinna så är de frustrerande, de är ju som sagt va inte alla som tänker, kom hit, ska vi ha sex? Tänk om alla kunde vara som männen (och mig), lättvinnerliga och kåta. Vad enkelt de vore då!! vad sex de skulle bli på våran jord, vad glad lilla Anna skulle bli och vad bejbis de skulle födas. Fast inte om jag sätter på, de blir bara luft, men jävligt skön sex.

Skillnaden att ha sex med en man eller en kvinna är sagolikt stort, nu menar jag sagolikt i högsta grad! Att bli påsatt av en man kändes för stunden, jag intalade mig om att de här går över bebe, stå ut, de is over snart. De är inget som varar i din verklighet i evigheter, de går över lika snabbt som de kom. Men de kan ha varit jävligt skönt ett tag, då de pågick...

Medans en sexuell laddning med en kvinna börjar redan långt där borta, så långt borta så du inte ens tror att de går i hamn. Laddningen håller på så ibland i timmar, dagar, helger eller månader. Då har jag oftas gett upp. Men normala kvinnor kan jobba länge för att få sin härligaste stund uppfylld. De känner på, och prövar varandras erogena zoner innan de erövrar den ordentligt, och när de väl är där...så säger de bara....så Lovely..sooo lovely...Och så underbart...hud mot hud mötes, händer mot händer, kropp mot kropp, sköte mot sköte..läppar mot läppar, jag låter er fantasi få skena, för dom som vill de!
Aldrig någonsin har jag drömt om något annat sedan jag första stund fick möta min första kvinna. Synd att inte heller göra de, för de är annorlunda, upphetsande, förbjudet och alldeles underbart mjukt. Njutning mellan en man och kvinna är oxå speciell, men långt ifrån denna sensuella upplevelse, tycker jag som älskar kvinnor.

Vackert...åter igen vackert...Jag vill ta henne i min famn, trycka in hennes kropp i min varma famn, i mina trygga armar, känna hennes doft, smeka hennes kind, kyssa hennes mjuka läppar. Vidröra lätt hennes rygg, neremot svanken, rumpa...klämma försiktigt över de fasta skinkorna. Hon andas häftigt av upphetsning, jag känner hennes hjärtslag mot mitt bröst. De är dunkelt ljust och väldigt upphetsande på gränsen till kåtslag. Kläder faller av, andningen hetsas upp, viljan stegrar sig, om att nu är de nära. Kvinna med kvinna är otroligt vackert syn, och om inte känsla! Där står jag helt uppslukad av hennes kropp, våra kroppar...
Till slut är vi avklädda, nakna, så varma, så heta. Nu njuter Anna av sin skönaste stund, dessa är heliga stunder, jag lovar er. Resten behåller jag för mig själv. Är så lycklig kvinna som får uppleva, känna och minnas dessa ljuvliga stunder, mellan två vackra kvinnor.

Kyss, åter kyss på dig..lilla DU, från lyckliga mig ...

1 kommentar:

  1. Vad rolig du är! Daniel visade mig din blogg idag. Jag hade missat den. Nu får jag tillfälle att skratta än mer. Kör på Anna! Säg det ingen annan säger. Det är modigt och moget.

    SvaraRadera