måndag, augusti 16

Drömmar och verklighet!

Att jag alltid vaknar så tidigt på morgonen är en gåta då jag nu har semester! Men idag vart en annorlunda morgon ändå, klockan var väl ca 06.00-tiden då jag slog upp mina blå eller gröna, vad dom nu har för färg, har inte tittat på så noga på de :-O. De är som med åldern, jag ringer min tvilling och frågar vad jag har för färg på ögonen och hur gammal jag är, kanske något som förträngs! Men efter ett par timmar i sängen med kaffe och dator, så lyckades jag dra täcket över huvudet och somna in så där härligt gott igen, men fick en sån där otäck mardröm man kan få.

Drömmer om källaren som jag inte gillar att gå ner i här i huset, det är så mörkt och svår att hitta lysknapparna där, man ska då alltid fumla sig fram i mörkret innan man får igång lysset, de gillar jag inte! I drömmen lysser redan lampan när jag kommer ner, men då kommer den här rädslan om att jag är inte själv här nere, och då kommer en spänd laddning i kroppen om vem som är där? Jag går sakta fram i korridorren med en rädslan i kroppen, plötsligt står där en neonorange klädd negerman med ryggen emot mig, jag trodde först han hade en huva nerdragen över ansiktet, men så vänder han sig snabbt om, och jag ser hans ögonvita och jag vart så j-la rädd, så jag skrek inte WOW utan, ohhiii!!!! Just när jag skriker till så ångrar man sig ju, men då är de redan försent. I skriket snubblar jag baklänges, och i ögonvrån ser jag bakåt att de sitter en man till på huk bakom mig i mitt fall, jisses tänker jag i min rädsla, att nu blir jag levande våldtagen!!! Där vaknar jag tack och lov, jisses så förskräckt man kan bli. Obehagliga drömmar så där på morgonen när man somnar in. Jag hör att Albin är vaken och ligger i soffan och kollar på tv, så jag kliver upp i min alena endast i trosa och ska säga god morgon till mitt hjärte barn, då jag blev ännu räddare än i drömmen av Albins skrik när han ser mig och utbrister, klä på dig kvinna, de är inte kul och se dig naken MAMMA!!! Skratt, vilket är värst!!! Att se en neon klädd mörk man i en källare, än att se sin vackra mamma naken? Hmm...de blir till att ha på sig morgonrocken hädanefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar