torsdag, juli 2

Resume...

Satt just och skrev ett fasansfull blogg här, läste igenom de och de liknade mest ett avskedsbrev.
Nej, Nu måste jag rycka upp mig, även om orden är hårda att höra...Som tex vad har du för vänner Anna? Blåögd och för snäll är du? Och de hårdaste men ett faktum, som jag absolut inte vill ta till mig, av en av dom närmaste jobbarkollegan sa de. Hur lätt är de Anna att hitta en partner med de barn du har? Jo så sant så är de! de är de svåraste och jobbigaste och de som skrämmer mig mest. Vem fan vill ha hela detta paket?
Jag ska leva i cellibat resten av mitt liv, forstätta kämpa för mitt barns rättigheter.
Han ska bli en av de bästa, han ska få all den kärlek som min partner skulle få.
Han ska få min styrka man behöver för att överleva trots allt skit som sker omkring oss...
Jag orkar inte leta mer, de är bara så mycket besvikelse och personlig kränkning när man låter hjärtat falla för en kvinna.

3 kommentarer:

  1. Det sägs att när man slutar leta brukar det ske.
    Kanske inte med en gång men när tiden är rätt.
    Men jag tycker du gör det rätt som lever ditt liv, ditt och Albins, fokuserar på att skapa DITT liv och kämpa för din grabb.
    Men håll dörren på glänt, stäng den ej, för en dag kan det vara någon som vill kika in och bestämmer sig för att stanna.
    Trots ditt "paket" för det är paket fyllt av värme och kärlek.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ditt paket som du kallar ditt liv ser jag absolut inte som ett hinder för att du ska kunna fina någon att dela det med.
    Superstar är en helt underbar kille å de som inte ser det går misste om att få va en del av ert liv.
    Deras förlust..... Och bara deras....

    Alla har vi våra fel coh briste... Det är bara det att Superstars sitter mer tydligt än på andra....

    Stå rak i ryggen å ta inget skit för det är du inte värd...
    Bästa Anna.... Allt har en ände... Det är jag ett bevis på så ge inte upp....

    Skickar bamse kram till er båda...

    SvaraRadera
  3. Snälla goa Anna... Du får det att låta sååå tragiskt gumsan.
    Du VET att det finns massa goa kvinnor ute i landet som MYCKET gärna skulle vilja ha dig o hela "ditt paket"...
    Stora kramen

    SvaraRadera