måndag, maj 25

Nu ska jag pausa...

Ett par dagar bara! Jag är trött, besviken och bara så sliten, de har tagit på mina krafter de här.
Har ingen energi kvar att hämta, jag bara jobbar jobbar för att slippa tänka, ändå finns de där i bakhuvudet och mal, varför och hur de kunde bli så här?
Kommer jag någonsin att kunna lita på någon igen, de hoppas jag. Jag är ingen sådan människa till sättet, men de här har satt sina djupa spår.
Mycket har man varit med om, och så sant som de sa mina vänner igår, jag är en otursföljare.

Andlig tro önskar jag, att jag hade haft nu. Nu skulle de ha varit skönt med en osannerlik kraft, en backup, en sann kärlek, styrka på min väg.

Jag packar en liten väska im kväll, på onsdag morgon lämnar jag mitt hem, för http://www.ronneberga.se/

Jag hoppas komma tillbaka med nya värderingar och ett lättare hjärta..

Tack alla fina vänner som tröstar mig på vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar