tisdag, maj 19

Nu ska skiten ut...



Sitter och ska betala räkningar, men har svårt att koncentrera mig. Måste skriva av mig först...
Äntligen har ilskan kommit, idag så drogs proppen ur. Jag har blivit så himla avisad, och de ska hon få för, straffen syndar sig helt klart sig självt, till slut så kommer allt bara ikapp en. Då menar jag fröken fin från Vasastaden.
Hon som lurar och bedrar, hon som leker med andras känslor, iskall och hård. Ego människa som låter kåtheten styra henne vart hon vill, utan hänsyn till att hon sårar den som är henne kär.

Hon vet vilket helvete jag genomled förra sommaren, då jag totalt krossades av en annan tjej, men de var en sjuk människa bakom, den personen har jag idag förlåtit. Men en fullt frisk person (om hon nu var de?) Kommer jag aldrig att förlåta, tvärtom.
Tilliten blev naggad och jag har haft svårt med att lita på nya människor. Men jag har ett hjärta av guld, och tror de finaste om människor. De är de jag överlever på, men de kostar oxå!

Men nu har jag satt ner foten och de ordenligt, hit kommer din eftersända post, här står din samling röda vin, din jävla garderob. Stöldgodset lite här och var..Den dagen du hämtar dina grejer lilla pullan, kan du slå en pling på tel först. För öppna någon dörr för dig, de gör vi inte, de har Grabben och jag bestämt. Sen ställer du dig på gården så skickar vi ut vinet och posten via Ballen på 3:e våningen. De ska bli så himla underbart att höra flaskorna krossas, så som mitt hjärta gjordes fredan den 15 Maj....Garderoben tar jag som ett bonus för sveda och värk.

Tack och adjö....










3 kommentarer:

  1. Men goa vän, vad händer? Läser din blogg och förstår att du är ledsen, arg och frusterad just nu. Kanske vi kan ses och ta ett glas någon gång nästa vecka? Är borta hela denna helg tyärr, annars hade jag föreslagit det. Kram/Taina

    SvaraRadera
  2. Finns här för dej Anna och Albin Det vet du
    Kram Annelie & Uffe

    SvaraRadera
  3. Pöss vännen! Det är bra att du tar ton och sätter ner foten! Hon betedde sig som ett svin och det får hon stå för! Du vet att jag finns här, och jag är en VÄN!!! kramis pullan.../Piraya!

    SvaraRadera