onsdag, april 8

Glad Påsk!


Välkommen hem Annika Östberg, hoppas du ska få en andra chans i lugn och ro!
Alla kan vi hamna fel, befinna oss på fel plats. Dessperation kan leda till en våldshandling som kan förändra ditt liv på samma ögonblick. Frågan är väl ändå om de inte fanns en mening bakom allt ändå, sanningen får vi aldrig veta, men vi kan bara spekulera. Lycka till iaf.

Annars har jag bara kört på som vanligt, uppe före tuppen varje dag kl 05,15...De är faktiskt inte svårt att kliva upp, kanske trivslen på jobbet är hög. Jag funderar varje dag på vad som driver mig framåt var eviga dag, de kan finnas många orsaker. Har städat, skrapat fönsterlplåt och lister från putsbruk, rivit ner plasten, och svurit en jävla massa gånger. Ja och inte tal om hur skitig jag är när kl är 16,00...svart i hela nylet, som en sotare. Och dammet har trängt in sig in på bara skinnet. De ni...och lika glad är jag var eviga dag :)...Jobb och slit som Murare, hem till min älskade son, duscha, laga mat, stryka tvätt, och lite mys framför TV. Så kan en vanlig dag se ut för Fröken Gustafsson. Nu ska hon sova, kanske filura lite ;)..men jag hinner nog somna innan huvudet ens når ner på kudden :O

Zzzzzzzzzovvvvvva.....

1 kommentar:

  1. Hejjsan :D
    Fasen vad kul att hitta dig här bloggandes om ditt liv!!! Det är ju underbart! Jag började precis själv oxå att blogga så besök mig gärna på www.metrobloggen.se/piraya och se vad jag skriver om! Jag blir din trogna efterföljare här iaf! massor med kramisar från en annan "superwoman"! pöss!

    SvaraRadera