fredag, april 3

Välkomna alla bloggare!

Nu ska även jag börja blogga tänkte jag, de är något som har funits i mina tankar länge. Men har liksom inte kommit till skott, men nu så ska hon även ge sig på de.
Här kommer ni att få följa en superkvinna, de är en benämning jag kan stå för. Dom som känner mig, instämmer :)

Har avverkat 37 år av de förhoppningsvisa långa livet, enl Faccebook skulle jag bli 126 år, huu...de vill jag inte. Våndas för allt efter 100. Tror knappast att jag orkar sköta mig själv då, men vem vet! Har den svenska samhället en annan syn på de gamla, och jag som då får min önskan uppfylld, att få leva på den höga pensionspengar som jag har sparat ihop till, och till och med får den vård jag kanske behöver! God mat och dryck vareviga dag, bo vid havet, och nätta fina assistens som ombesöjer mig med de mesta hela min vakna tid. Då kan jag fan bli 130 år kan jag lova..."skratt"

Här kommer jag att skriva om allt som kommer i min tankars väg, Om livet, jobbet som Murare, Mamma till en alldeles egen individ, och att vara gay. Och framför allt, att jag är den jag är och omtyckt av de flesta som kommer min väg, och dom som inte gillar mig, jag vad synd för dom, de missar en skön tjej att lära känna ;)

Bloggen kommer att varvas med gamla och nya händelser, upplevelser och mina tankar.
Var beredd på de mesta, läs och njut och ha en underbar dag!

1 kommentar: