lördag, september 5

Fredasmys med mycke snusk.

En efterlängtad helg med Albin och hans bäste vän. En liten söt pojk som har mycket gemensamt med min son, de har de samma syndrom, ganska så sällsynt sådan som innebär hörselnedsättningen, fistlar, missbildningar i mellanörat. Men annars fullt friska pojkar med glimten i ögat, och inte minst för varandra. Båda dessa unga herrar har har oxå föräldrar inom gayvärlden, så de kommer säkert ha mycket glädje och stöd av varandra i sin skolgång. Vem vet homosexualliteten tillhör kanske oxå syndromet, vem vet :) Men hur som så har den lille parvel haft fredasmys med oss, han ska vara tills im. Och de är som medicin för Albin att få ro om och ta hand om sin lille vän. Jisses vad stolt jag är över min son, han är helt gudomlig att ta hand och vara så himla fin med sin vän. Efter skolans avslut idag så stack vi hem och baka en kladdkaka, Albin kan dessa indegrienser i huvudet, men suck strösocker fanns inte hemma. Så de blev att ta med en burk in till granfrun Maja och be snällt om att få låna. Kom Gustav sa Abbe, -de är inget farligt, vi ska bara in till Maja. De hördes att rädslan en gång har funnits hos Albin, han har varit lite rädd för gamla människor, varför vet jag inte. Men nu fick han mod att ta med sin vän in, de var starkt gjort. Nåväl, när kakan var avnjuten och klar, blev de en sväng till lek och snusklandet, jag kallar de så, de är ju svineritider och massa baskilusker överallt, kanske dumt, men de går ju inte att isolera sig helt och hållet. Men kul hade vi iaf. Sedan vart de grillat kyckling med pommes och sallad till. Och godis och några filmer. I famnen på Albin låg Gustav, de såg så rart ut. Sedan vid 21,00 hade jag förberett grabbarna på en bra film Brokeback mountain, den tänkte jag att de blir bra för grabbarna att se, de är ju kärlek mellan två killar i den. Så vi bänkade upp oss framför tv:n, med popcorn och fanta. jag fick äran att sitta emellan dom. Filmen började och de båda tittade, jag tänkte att lite kyssar blir de väl mellan motspelarna i filmen, de blir bra för grabbarna att se, de kan behöva se att de är fullt normalt att se andra än bara sina föräldrar kyssa en samkönad. Men sikens skit, här gick de undan som de brukar göra mellan männen, och de med basta. Här börjades inte med lite kyssar inte, utan en ren påsättning i bara farten. Jag upp som fan mellen de båda små 8 åringarna och börja vifta efter fjärrisen, innan jag ens hann hitta den och stänga av, var samlaget redan över, där satt de båda som två fågelholkar och gapade, och jag skrek att nu är de sagostund min små barn. Skit vad pinsamt. De blev Kalle Anka och hans bravader, ett lugnare format. Får ta ett snack med modern till denna gosse im, så hon inte chockas av hans funderingar eller framtida men :(

Jaja, sånt är livet, man vill så väl ib, men de blir så fel. Men mysigt har vi haft ialla fall....

God natt och kram.

1 kommentar:

  1. Ha, Ha, Ha! Fy fan vad roligt! Ha ha ha ha !
    Kram på dej Anna från Anneli Hjelm

    SvaraRadera