måndag, september 28

De är så skönt...


...med hösten som sveper oss över. Jag njuter verkligen av de finaste dagarna när solen värmer, friskt och behagligt att jobba ute. Sjuk har jag inte vart på 4 år, lite förkyld har jag väl vart, men inget som man är hemma för. Jobba ute rensar mycket skit tror jag, Och en och annan bondsnyt rensar näsan :) Jag saknar bara jakten och dess vackra morgonar, men de kanske kommer åter senare i livet. I fredas när jag var på nautilus och sprang på bandet, höll de på att kosta mig livet. De är ju så bra med tvapparater där när man springer av sig lite svett, de finns 5 st tvpogram att välja emellan, och jag fastna Nairobis indianfolk. Man ser ju bara men inget hör. Jisses dessa Indianer har ju inte mycket till kläder på sig, endast en stingtråd emellan skinkorna och där fram på pettenicklas har ett rör sats fast men diverse snörre omlindad, ajaj..men de ser himla kul och sexigt ut :) De kan inte ha några skyhöga tvättkonton presic, men men allt har sina för och nackdelar. Jo, se de var ju vita människor där i byn på besök med massa kläder på förstårs (tråkmånsar som dom är), och den vita snygga kvinnan var ju ett heligt objekt för de svarta indianmännen, som samlades runt henne med pettenicklas rakt upp i skyn, vilken syn. De roliga var när de hade satt henne för att mjölka byns enda ko, då ni! Då samlades säkert byns alla män för att se hur hon härligt drog i spenorna på koa :) Gissa vad dom drömde sig bort om att hon skulle dra i något annat. De mumlade och sa de, - vad fiiiint du drrrar vita kvinnan. Man såg hur de verkligen njöt av synen. På tal om dessa rör med diverse bihang i som nästan snuddade hennes huvud där hon satt på pallen och drog för glatta livet. Då i mitt språng på bandet, började jag att gapskratta, och tog ett snedsteg och kom utanför bandet med ena foten, jag tappade balansen och åker rakt bakåt och svitchs så var jag på golvet..Ja herre min tid, inte ofta en man får mig att falla, men här gjorde jag de med basta :) Vad ska hända nästa gång! Nautilus blir min död...


Hoppade över träningen ik och ängnade min kväll med Abbe, de ska ha frilufsdag im. Så vi har stekt plättar, och i dom skulle de vara jordgubbsylt med lite socker i och förberett varm choklad. Gjort klart mammas vandrarkängor, som han ska låna, han har nu börjat växa om mig killen, så mina skor har blivit ett het byte. Väskan är packad för en ny äventyrlig dag..


Ha de bäst...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar